.

Mercedes-Benz Klanten Contact Center

Mercedes-Benz Klanten Contact Center

Medio 2015 hebben wij bij Mercedes-Benz Dealer Bedrijven een Klanten Contact Center (KCC) opgezet. Het KCC bestaat op dit moment uit 8 medewerkers die van maandag tot en met vrijdag van 08.00 - 18.00 uur bereikbaar zijn via een direct telefoonnummer 088-mercedes(088-637 23 337 lokaal tarief) of 070-34 00 372.


Bij het KCC kunt u terecht voor het maken van een werkplaatsafspraak voor uw personen- of bestelwagen in één van onze vestigingen.  Daarnaast bellen de medewerkers van het KCC ook actief onze klanten en overige relaties na, voor:

  • Het onderzoeken van de klanttevredenheid.
  • Het herinneren aan de APK of onderhoudsbeurt.
  • Het inplannen van werkplaatsafspraken hiervoor.

Heeft u tijdens zo'n telefoongesprek een andere vraag, dan zullen de KCC-medewerkers deze heel graag beantwoorden. En hebben zij het antwoord niet paraat, dan brengen zij u graag direct in contact met een collega die u wel kan helpen.

Nu het KCC ruim een half jaar operationeel is, stellen wij u de betreffende medewerkers graag aan u voor. De kans dat u één van hen al een keer aan de telefoon heeft gehad of binnenkort aan de telefoon krijgt is groot. Zij staan heel graag voor u klaar en doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te helpen.


Klanten Contact Center




Deborah Kuipers - Van den Berg
Mercedes-Benz Dealer Bedrijven
Klanten Contact Center
Rachel Meije
Mercedes-Benz Dealer Bedrijven
Klanten Contact Center
Bouchra Seddiki
Mercedes-Benz Dealer Bedrijven
Klanten Contact Center
———————————————
——————————————— ———————————————



Roos van Zijderveld
Mercedes-Benz Dealer Bedrijven
Klanten Contact Center
Lisanne van Dongen
Mercedes-Benz Dealer Bedrijven
Klanten Contact Center

Anita Raadtgever
Mercedes-Benz Dealer Bedrijven
Klanten Contact Center

——————————————— ——————————————— ———————————————




Sharon Bechan
Mercedes-Benz Dealer Bedrijven
Klanten Contact Center
Ellen Lelieveld

Mercedes-Benz Dealer Bedrijven
Klanten Contact Center


——————————————— ——————————————— ———————————————