.

Mercedes-Benz Maasdijk ontvangt werkplaatscertificaat.

Op vrijdag 19 mei hebben Aftersales Manager Trucks Michiel de Hoog en Service Manager Arjan Verbeek het kwaliteitscertificaat voor Mercedes-Benz Maasdijk in ontvangst mogen nemen uit handen van Alex Wallet van Mercedes-Benz Nederland. Eťn certificaat wat bevestigd dat de werkplaats van de vestiging in Maasdijk voldoet aan de internationale standaard van Mercedes-Benz.

In de internationale standaard van Mercedes-Benz staat elke afzonderlijke stap in het werkplaatsproces gedetailleerd beschreven; vanaf het eerste telefonische contact voor een werkplaatsafspraak tot en met het weer afgeven van het voertuig aan de klant. Door op een dergelijke gestructureerde manier te werken kan gericht aan elk facet van de serviceverlening worden gewerkt. Dat is belangrijk, want bij de aankoop van een topproduct mag een klant ook de bijbehorende service verwachten.

Michiel de Hoog, Aftersales Manager Trucks is samen met de servicemanager Arjan Verbeek constant bezig met het verbeteren en optimaliseren van de processen op het gebied van Aftersales. Door de juiste samenwerking binnen de vestiging wordt er gezorgd dat er voldaan wordt aan ‘’Dť Perfecte Service’’. Een slogan die staat voor vier belangrijke pijlers; Altijd direct geholpen, helder over de kosten, snel weer op weg, vakwerk door vakmensen.

‘’Dit certificaat is een bevestiging van de kwaliteit en de stijgende lijn die we met de vestiging zijn ingegaan’’ aldus Michiel de Hoog. ‘’Dit zie je zowel terug in de structuur als in de maandelijkse klanttevredenheidsscores die wij van onze klanten mogen ontvangen’’. ‘’Een mooie prestatie voor het gehele aftersales team van Maasdijk en een goede basis om ons de komende tijd nog verder te ontwikkelen’’.

Bovenstaand v.l.n.r. Arjan Verbeek (MBDB), Alex Wallet (MBNL) en Michiel de Hoog (MBDB)