by Mercedes-Benz
5 star rating
5 star rating
- Customer Service
- Sales
De 5-Star Rater is een klanttevredenheidsmeting van Mercedes-Benz. Hiermee stellen we onze klanten en prospects in de gelegenheid om ons te laten weten wat zij van onze dienstverlening vinden. Dat kan voor een serviceverlening zijn of bijvoorbeeld voor een verkoopgesprek van een voertuig. Na ons contact sturen we u een uitnodiging om de beoordeling op onze site achter te laten en die te waarderen met 1 tot 5 sterren. Natuurlijk streven wij na om u de maximale tevredenheid te halen en nemen we alle opmerkingen ter harte om die nog verder te verbeteren. (download hier de volledige 5-star disclaimer)
10/4/2024
5
Ik had een afspraak voor wielenwissel, en had niet verzocht om erop te wachten. Bij het inchecken vroeg ik wel hierom en dat werd door de garage mogelijk gemaakt. De auto werd weer in prima staat schoon opgeleverd na een redelijke wachttijd.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
10/4/2024
1
We asked for the repair of the microphone and the employee did not do it arguing it could have been on mute.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
9/4/2024
4
Prima service, Eindelijk een lang bestaande storing gevonden en opgelost.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
9/4/2024
4
Prima
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
9/4/2024
5
Prima service, prettige omgang, en niet onbelangrijk de auto is klaar op de afgesproken tijd.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
9/4/2024
5
Te vreden over de werk zaamheden en ontvangst.je wordt netjes te woord gestaan.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
9/4/2024
1
Slechte service balie. Vrouwtje vrouwtje mentaliteit. Helaas weten ze zelf er niets van af en moet ik het 10 x uitleggen.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
9/4/2024
2
Slordig en ontbreken van persoonlijke benadering
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
9/4/2024
2
Afspraak om 8u voor bandenwissel en ging om 14u weg, beetje zonde van m'n tijd. Het te maken met tevens vervangen van remmen. Had netjes geweest als er alternatief vervoer was aangeboden
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
9/4/2024
5
Het is altijd gezellig en het voelt als de huiskamer thuis. Mensen als xxx maken dat je je als gast gewaardeerd voelt. Dat is tegenwoordig niet meer zo eenvoudig te vinden
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
9/4/2024
5
Prima, alleen jammer dat de factuur voor het onderhoud aan een onjuist adres is geadresseerd.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
9/4/2024
2
Auto aangekocht, vervolgens geen updates meer ontvangen. Na zelf meermaals contact gezocht te hebben te horen gekregen dat de betreffende medewerker niet meer werkzaam was bij jullie, hierna zelf opzoek moeten gaan naar de medewerker die zijn bestellingen had overgenomen, rommelig!
Mercedes-Benz Leiden
Sales
Personenwagens
9/4/2024
4
Prettig vond ik, dat ik, bij het maken van de werkafspraak aan de xxx, werd herkend als de cliënt die bij een onderhoudsbeurt altijd zijn auto laat poetsen. Zelfs mijn naam werd genoemd. Merkwaardig vind ik dat de stoelen bij de xxx zijn verdwenen. Ik vraag mij af wat de gedachten daarachter zijn. Toen ik de auto ophaalde en naar mijn huis wilde rijden gaf de display aan dat de batterij van de sleutel vervangen moest worden. Deze melding was er nog niet toen ik de auto bracht. Omdat het erg guur weer was en ik thuis nog een batterijtje had liggen liet ik het er bij en heb later zelf het batterijtje vervangen.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
9/4/2024
4
Prima geholpen
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
9/4/2024
4
Prima service, zelfs een schone, gewassen auto mogen ontvangen!
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
9/4/2024
5
Altijd fijn om in leiden te zijn. Goede service en rondje showroom is leuk te doen
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
9/4/2024
4
Met het bezoek was niks aan de hand. Maar met de algemene service van Mercedes is er van alles mis! In het bezit van een xxx van xxx euro. Waarvan een koelkast die kuren vertoont. Een coulance aanvraag is afgekeurd absurd!
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
9/4/2024
4
Prima
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
9/4/2024
5
Prima. Persoonlijke aandacht
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
9/4/2024
5
Offerte was er heel snel, passende en complete offerte en heel fijn geholpen, zowel via de mail/telefoon als in de showroom.
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
9/4/2024
4
Na een update in MBUX systeem deed navigatie het niet meer vlak voor vertrek voor vakantie naar xxx. Medewerker heeft getracht om het systeem ter plekke te resseten maar zonder resultaat. Afspraak werkplaats kon in eerste instantie pas over een paar weken ingepland worden maar medewerker kon de volgende dag iets regelen maar moest auto brengen en achterlaten. De volgende dag is de storing verholpen en kon ik gebruiken maken van de wacht ruimte om te werken. Fijn dat het probleem vlak voor vakantie opgelost kon worden !!
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
9/4/2024
3
Ik was ik Leiden. Apk verliep goed alleen na bijstellen koplamp hing rubberstrip los, helaas zag ik dat thuis pas
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
9/4/2024
5
Keurig geholpen en auto weer netjes terug gekregen.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
9/4/2024
4
Volgens afspraak en klantvriendelijk Tijdig gebeld dat ik mijn auto weer kon ophalen
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
9/4/2024
4
Vriendelijke en je kan goed wachten met goede voorzieningen
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
9/4/2024
4
Correct te woord gestaan door de medewerkers die mij geholpen hebben
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
9/4/2024
2
duurt erg lang om iets te plannen, ik ben nu twee keer voor hetzelfde probleem geweest en is nog niet opgelost, matige service
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
9/4/2024
2
Slecht. De auto werd vrijdagmorgen volgens afspraak gebracht voor een beurt en bandenwissel. Pas in de loop van de middag werd gebeld dat de remmen vervangen moesten worden. Uiteindelijk was de auto pas op maandag klaar. Bij het wegrijden brandde ( voor het eerst ooit) het lampje van de bandenspanning, terwijl in het kader van de beurt en de bandenwissel de bandenspanning toch gemeten moet zijn. Bij een werkplaatsbezoek op xxx in verband hiermede bleek de bandenspanning goed, maar moest er een sensor vervangen worden a e xxx. Dit is niet voor de eerste keer dat direct na een beurt er problemen met de elektronica zijn die er voordien niet waren en die voor veel geld verholpen moeten worden.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
8/4/2024
1
Ik ben helemaal niet goed geholpen ik zou teruggebeld worden maar dit is ook niet gebeurt.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
8/4/2024
3
moeizaam, maar wel getracht alles netjes op te lossen
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
8/4/2024
1
Ik ben ontevreden over de service. Er zou een leenauto gegeven worden, maar was op het laatste moment niet beschikbaar. De onderhoudskosten vielen xxx euro hoger uit dan vooraf gecommuniceerd. Dit lag niet aan een defect. Standaard onderhoud, maar dus niet het juiste tarief met mij gecommuniceerd. De medewerker vergat een kabel aan te sluiten, waardoor ik weer een nieuwe afspraak moest maken en terug moest gaan omdat motormanagement lamp ging branden. Geen excuses, geen tegemoetkoming niks. Niet mercedes waardig. Al met al teleurgesteld in de algehele service.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
8/4/2024
5
Correct
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
8/4/2024
5
Ze waren vriendelijk en behulpzaam Ben goed geholpen
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
8/4/2024
5
Vriendelijk en met service!
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
8/4/2024
5
Zeer vriendelijk en correct
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
8/4/2024
5
afspraak gemaakt. Enkele dagen ervoor herinnering gekregen. Auto achtergelaten en s'middags weer opgehaald. Keurig gewassen.Goede uitleg over bevindingen.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
8/4/2024
5
Prettig
Mercedes-Benz Leiden
Sales
Personenwagens
8/4/2024
1
Zeer slecht. Auto in totaal 5 weken kwijt zonder vergelijkbaar vervangend vervoer en probleem nog steeds niet over. Auto volgende week opnieuw terug naar werkplaats.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
8/4/2024
5
Zonder afspraak langsgegaan voor nieuwe ruitenwissers, voordat ik me koffie ophad kreeg ik de sleutels alweer in me handen. Topservice!
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
8/4/2024
1
na xxx jaar Mercedes rijden. Volkomen klaar met Mercedes. Service super slecht geworden. Maanden wachten op kleine reparatie.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
8/4/2024
5
Heel lang verhaal heel kort: top service! Vanaf de ontvangst tot aan de afhandeling: TOP! Ik heb nu al een kleine xxx jaar contact met xxx en hij zorgt er altijd voor dat ik met een glimlach jullie vestiging weer uitloop (ondanks jullie best duur zijn geworden :-) ).
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
8/4/2024
5
Goed geholpen
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
8/4/2024
5
Eerste kennismaking met Mercedes Benz xxx. Het volledige aankooptraject, van eerste bezoek tot en met de aflevering van de auto, is naar volledige tevredenheid verlopen. Complimenten voor de medewerker die mij op een zeer plezierige en persoonlijke manier heeft geholpen.
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
8/4/2024
1
Slecht
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
8/4/2024
5
Keurig te woord gestaan, alleen jammer dat het onjuiste nummer gebeld werd.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
8/4/2024
5
Keurige service en goed geïnformeerd en vriendelijk personeel
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
8/4/2024
4
5 Snelle hulp, klantgericht, service met koffie, vriendelijk omgang en geen haastig houding
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
8/4/2024
4
Mijn aandacht werd getrokken door een interessante actie met veel korting. Hierdoor was het interessanter om nieuw te kopen dan jong gebruikt. Ik ben direct naar de showroom gegaan. De medewerker wist echter van niets en stuurde me naar boven, daar zou een gebruikt model staan. Daar gekeken, maar op dat moment was er niemand die mij te woord kon staan. Gelukkig kwam er snel een andere medewerker die tijd kon maken voor me. Na een heel plezierig gesprek een afspraak gemaakt voor een proefrit en een gesprek. De proefrit verliep fijn en het gesprek later werd de offerte besproken, die ons beviel. De inruilwaarde van mijn Mercedes, viel helaas tegen. Helaas bleek ook dat de alarmbeveiliging voor dit model onvoldoende is voor de verzekering. Dat bevreemde mij omdat dit in alle gevallen nodig is, dus aangebracht zou moeten zijn voor de goedkeuring van de verzekering. Uiteindelijk is het prijsverschil gedeeld, zodat we met genoegen tot de deal gekomen zijn. Ook de aflevering was echt een feestje.
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
8/4/2024
5
Naar verwachting, dus prima
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
8/4/2024
4
Vakkundig en vlot geholpen.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
8/4/2024
5
Snelle service
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
8/4/2024
5
Heel tevreden . Wordt echt naar geluisterd en alles aan te doen om je wensen te vullen ????????ik heb een zeer goede ervaring en zou zeker elk ander aanraden ????????
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
7/4/2024
5
Goede en zeer klantgerichte service. Petje af!
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
5/4/2024
5
Goede ontvangst, opgebeld voor een nieuwe accu , vriendelijk personeel, vlug geholpen
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
5/4/2024
5
Goed
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
5/4/2024
5
Heel goed en met heel veel plezier de ontvangst is van zeer goede kwaliteit en erg vriendelijk.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
4/4/2024
5
Vlot en vriendelijk
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
3/4/2024
4
Positief
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
3/4/2024
3
Het is altijd te druk, wel goed geholpen.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
2/4/2024
4
Ik heb de auto gebracht en gewacht op de lokatie totdat de auto klaar was. Redelijk saaie bedoeling, weinig tot geen aanspraak en of suggesties mbt evt ooit een andere te kopen , eigenlijk 2 uur lang verveeld.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
2/4/2024
5
Zeer fijn contact gehad met xxx! Ik kon de auto niet in xxx halen daar ik in xxx woon. Regelde het meteen dat hij bij mij voor de deur werd afgeleverd.
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
2/4/2024
5
Goed
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
2/4/2024
5
vriendelijk, snel en efficiënt
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
2/4/2024
3
Helaas ging het een en andere mis. Ik wilde winterbanden bestellen en laten monteren. Eerst kreeg ik 2 keer een verkeerde prijsopgave. Pas de derde offerte was juist. Toen bleek op de dag van de afspraak dat de banden niet aanwezig waren. Bestelling en montage namen zo 2 dagen in beslag. Vervangend vervoer werd wel aangeboden, maar de afgesproken prijs daarvoor bleek een vanaf prijs te zijn, en ik mocht de upgrade naar een duurder model dus zelf betalen. Bij het afrekenen volgde onnodige discussie omdat niemand op de hoogte was van de afspraken. Conclusie: je kunt in Nederland wel een premium auto kopen, maar je kunt er geen premium service bijkrijgen.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
2/4/2024
5
De medewerker is een kundig persoon welke kan levelen. Heel correct geholpen en uiterst tevreden
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
2/4/2024
5
Zoals iedere keer is alles perfect gedaan door bekwame medewerkers. Ook de service is al meer dan xxx jaar optimaal.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
2/4/2024
5
Profesioneel
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
2/4/2024
4
Het was mijn eerste keer in de vestiging in xxx. Het pand is erg mooi, de medewerkers vriendelijk. De medewerker is een nette medewerker die me goed en vriendelijk geholpen heeft.
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
2/4/2024
5
Mijn ervaring met het onderhoud bij de Mercedes-Benz dealer was positief. De service was professioneel en het personeel was efficiënt en communicatief. Ik ben tevreden met de kwaliteit van het werk en de klantvriendelijke sfeer.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
2/4/2024
5
Supergoed en professioneel afgehandeld!
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
2/4/2024
5
We zijn zeer goed geholpen door de medewerkers
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
1/4/2024
3
Teleurgesteld er wordt niet naar de particulier gekeken. Vragen wel of de auto door de wasstraat mag maar niet gewassen. Apk in rekening gebracht die nog niet nodig was. En een rekening voor vervangende auto waar ik een bon voor heb ingeleverd.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
31/3/2024
2
Ervaring is niet prima. Er wordt zonder overleg snel factuur te maken. Wat is met onze auto gedaan is niet duidelijk. Na veel keren reparatie, problemen zijn niet opgelossen.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
29/3/2024
4
Alles verliep goed. Ik had alleen weken eerder telefonisch gemeld, dat er bij het afremmen op wat hogere snelheden de auto nogal trilde. Er zou tijdens het onderhoud naar gekeken gaan worden, maar men wist nog van niets. Na nogmaals te hebben aangegeven, is deze reparatie uitgevoerd.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
29/3/2024
4
Ik wordt goed geholpen en mijn ervaring met dealer xxx is positief.
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
29/3/2024
5
Op een correcte en zakelijke wijze geholpen.(in het verleden is dit wel eens anders geweest).
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
28/3/2024
5
Goede service, begeleiding en uitleg rondom de aanschaf van een nieuwe auto
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
27/3/2024
4
Goed
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
27/3/2024
4
xxx was top
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
27/3/2024
2
Slecht: ik heb al 2 jaar laadproblemen, en vele escalaties gehad. Na eindelijk overleg met MB Nederland wordt er dan besloten om preventief onderdelen te gaan vervangen, hetgeen ik al maanden vraag maar niet gebeurt, want we gaan niet zomaar onderdelen vervangen zonder dat ze kapot zijn
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
27/3/2024
5
we zijn zeer goed opgevangen/geholpen, bedankt voor alles
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
27/3/2024
5
Zeer deskundig en begripvol
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
27/3/2024
5
Goed en correct. Goede communicatie, overleg eerst Auto heeft een beurt gehad en auto netjes afgeleverd
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
5
goede ontvangst. Duidelijke offerte vooraf (APK + onderhoudsbeurt). Tussendoor gebeld ivm APK afkeurpunt. Akkoord gegeven voor reparatie. Geen verrassingen achteraf. Auto keurig afgeleverd. Prijs is bovengemiddeld, wel conform dealerprijzen Mercedes, maar dat weet je als je bij de dealer onderhoud laat doen. Daarna wel weer xxx jaar mobilogarantie. Kortom prima dealer voor onderhoud en APK.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
3
Over de beurt aan de auto kan ik weinig zeggen ik vertrouw er op dat deze naar behoren is uitgevoerd. Alleen waar om de auto voor 08.00 uur brengen als er pas om 10.30 uur aan begonnen wordt. Mogelijk voor u makelijker om wat te schuiven met het indelen van het werk voor de klant wat lastiger.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
4
Correct
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
5
Super ????
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
5
Klantvriendelijk, toegankelijk en niet onbelangrijk oplossingsgericht!! Vandaar dat dit al mijn derde Mercedes is die gekocht is. Top service wederom.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
25/3/2024
2
Ivm winter naar zomerbanden is geconstateerd dat 1 zomerband een bobbel had en vervangen moet worden. Waarom niet geconstateerd bij vorige wissel? Nieuwe band niet op voorraad, zou om11 uur komen, heb gewacht en vrachtwagen kwam om12.00 . Geen actie en pas na mijn vraag ging de band er op.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
25/3/2024
5
Ze zijn de beste. Ik ben heel tevreden met me dealer.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
23/3/2024
5
ervaring was prima, afspraken werden nagekomen. zeer vriendelijke medewerkers en een goede service.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
23/3/2024
4
Ik ben netjes en duidelijk geholpen
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
23/3/2024
4
Goed ontvangen en netjes geholpen
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
22/3/2024
5
Zeer tevreden goed behandeld door xxx
Mercedes-Benz Naaldwijk
Sales
Personenwagens
21/3/2024
4
Je wordt goed geholpen en er wordt naar je geluisterd. Voordeel van een kleine werkplaats.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
21/3/2024
5
Top geholpen en goed meegedacht met de B7 beurt en reparatie, hierdoor bleven de kosten lager dan in eerste instantie ingeschat.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
21/3/2024
5
Je voelt je bij Mercedes xxx altijd van harte welkom. Vrienden personeel, lekkere koffie, persoonlijke benadering. Duidelijk ook over de kosten. Bij extra kosten word je netjes gebeld.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
21/3/2024
1
Ik vond de benadering van een van de medewerkers bagger.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
20/3/2024
4
Ontvangst prima, de auto een dag eerder gebracht, opdat de volgende dag om 08.00 uur zou kunnen worden begonnen met de onderhoudsbeurt. De afspraak om de auto om 14.00 uur op te halen ivm het ophalen van de kleinkinderen uit school werd niet nagekomen. De auto stond pas om 14.30 uur klaar. Voor de rest zoals altijd tevreden over het feitelijke onderhoud.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
19/3/2024
4
Prima, alle afspraken netjes nagekomen. Goede service.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
19/3/2024
3
Zoals altijd zeer tevreden met de service. Ook fijn dat ze altijd duidelijke afspraken maken en mocht er iets bijkomen dan bellen ze zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Het enige wat ik wel jammer vond was dat ze waren vergeten om mijn motorkap dicht te maken dus tijdens het rijden kreeg ik daar een signaaltje van
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
19/3/2024
5
Een prettige ervaring.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
18/3/2024
3
Over het algemeen goed. Echter moet je zelf altijd erachteraan om te kijken of auto klaar is. Ik kom uit xxx en wil eigenlijk al eerder op de hoogte worden gebracht of de auto al opgehaald kan worden en niet op het laatste moment. Daarnaast heb ik mijn twijfels of de navigatie is bijgewerkt. Hij is nog even slecht als ervoor.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
18/3/2024
4
Kon op de reparatie wachten. De ontvangst was correct en netjes. De reparatie werd keurig en vlot uitgevoerd.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
18/3/2024
5
Super klantvriendelijk Professional service Perfectly uitgevoerd Ook netjes vervangende auto geregld. Top service op top service locatie BEDANKT.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
18/3/2024
3
er is een afleverbeurt uitgevoerd aan onze MB Certified, na enkele dagen dat de MB in ons bezit was blijken de ruitenwissers voor niet goed te werken
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
17/3/2024
4
Vriendelijke ontvangst
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
15/3/2024
1
Auto heeft 4 weken buiten gestaan voor deze klaar was. Reparatie niet goed uitgevoerd! Auto was ook heel vies en vuil !
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
14/3/2024
3
de auto was maandag ochtend gebracht voor een beurt en apk ,de des betreffende medewerker zei dat het erg rustig was en ze er die dag nog mee gingen beginnen.we werden uit eindelijk dinsdag einde middag gebeld dat de auto nog niet klaar was maar de volgende ochtend we zouden gebeld worden. uiteindelijk om 11.00 zelf gebeld ja de auto stond al even klaar,waren vergeten te bellen.donderdag weer terug gebeld dat het probleem niet weg was,er zou vrijdag ochtend tussen 08.00 en 08.30 een vervangende auto zouden brengen,om 10.00 maar weer zelf gebeld ,krijg je te horen ja het wordt wat later,toen knapte er iets bij ons.als je een afspraak maakt dan kom je die na,als ik een afspraak maak om de auto te brengen hoef ik ook niet te zeggen ja sorry kwam wat tussen kom een dag later! en is het probleem nu over met de auto NEE !!! wij denken er sterk over om niet meer naar xxx te gaan.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
14/3/2024
5
Zeer goed advies en begeleiding van xxx. Veel persoonlijke aandacht. Prettige omgang. Echte interesse.
Mercedes-Benz Leiden
Sales
Personenwagens
14/3/2024
2
Apk keuring prima Had al zeer lang van te voren ook poetsbeurt afgesproken bij de apk De auto heeft er 3 dgn gestaan en er was geen tijd voor poetsbeurt Vind ik vreemd
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
13/3/2024
5
Nou eigenlijk heb ik niets bij te voegen/ alles is prima gegaan
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
13/3/2024
5
Prima service en communicatie van de medewerkers!
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
12/3/2024
5
Ik wil graag mijn waardering uiten voor de uitstekende service die ik heb ontvangen van xxx bij de aankoop van mijn Mercedes. Hij was professioneel, eerlijk en nam de tijd om mijn behoeften te begrijpen. De afhandeling van de aankoop verliep vlot en efficiënt. Ik ben tevreden met mijn nieuwe auto en zou xxx zeker aanbevelen aan anderen op zoek naar een prettige koopervaring.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Sales
Personenwagens
12/3/2024
2
Probleem niet verholpen na 1,5 dag in de garage
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
12/3/2024
3
Zoals altijd zijn de ervaringen met de werkplaats goed. Probleem is altijd wat ik wel en niet moet betalen en waarom.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
12/3/2024
5
Snel en professioneel
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
11/3/2024
5
Vriendelijk, betrokken en service gericht.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
11/3/2024
5
Uitermate tevreden over ons commercieel aanspreekpersoon
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
11/3/2024
3
Ik krijg geen contact met de medewerkers. Aftersales is niet goed.
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
8/3/2024
5
Heel plezierig
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
7/3/2024
4
In eerste instantie was ik niet zo blij,na de apk bleef er een melding staan van het motormanagement. Dus weer een afspraak gemaakt om dit te verhelpen. Was een zware klus, is prima gelukt, en een tegemoetkoming op de kosten. Super
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
7/3/2024
5
Top
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
6/3/2024
5
Prima.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
6/3/2024
5
Alles liep vlot. Er werd tijdig gebeld om te overleggen en ik kon de auto na korte tijd weer ophalen. Het einige min punt was (alweer) ontbreken van een fiets met handrem om te lenen. Moest toch met de bus naar huis.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
5/3/2024
5
Deze was naar behoren, goede voorlichting over de uit te voeren werkzaamheden van de servicebeurt.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
5/3/2024
2
Ik vind de ervaring minder. De reden hiervoor is dat de 'mankementen' die ik heb opgegeven bij de xxx en via de mail, niet allemaal zijn uitgevoerd/ opgelost. In dit geval gaat het om de rechterbuitenspiegel die slecht ontwasemd en de ruiterwissers die tegen de linker A-stijl komen.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
5/3/2024
5
Volledig gegaan zoals verwacht, dus ook weer veel gelachen.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
5/3/2024
5
Van het bezoeken van de showroom t/m het ophalen van de auto is het prima verlopen!
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
5/3/2024
5
Voor zover ik het kan beoordelen is onze auto vakkundig herstelt in de schadeherstel werkplaats. Alles ziet er weer uit als nieuw. Jammer vind ik wel dat tijdens dit herstel twee heb moeten bellen dat de accu bijna leeg is. U begrijpt dat door de me app gesignaleerd wordt. De reactie was wel sorry we zullen hem aan de lader hangen.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
4/3/2024
5
De auto is door een berger naar de garage gebracht. Telefonische opdracht gegeven 4 nieuwe banden te monteren.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
4/3/2024
3
Geen idee. Het enige tastbare is dat mijn auto gewassen is. Totale factuur xxx euro. Maar wat er verder met deze Ev is gebeurd, ik zou het niet weten. Volstrekte onzin trouwens dat een elektrische auto al zo snel (xxx km) naar de werkplaats moet. Neem een voorbeeld aan xxx.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
3/3/2024
3
Ik vind het merkwaardig dat bij een Mercedes dealer specifiek gevraagd wordt of de auto gewassen mag worden, dit lijkt mij toch echt normale service. Was ik altijd bij xxx wel gewend. De auto was overigens aan de binnenkant niet gezogen.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
1/3/2024
5
Ik ben zoals altijd door het team van xxx top behandeld
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
1/3/2024
1
Ik krijg bij jullie niet het gevoel dat ik welkom ben. Er is aan mij ook gezegd om naar xxx te gaan als ik dat wil omdat jullie genoeg werk hebben en niet op mij zitten te wachten. De manier hoe jullie met mij omgaan laat heel veel te wensen over. Ik kom daarom niet graag bij MB in xxx.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
29/2/2024
5
Zoals altijd netjes en correct geholpen. Zowel als de medewerker en xxx.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
29/2/2024
5
Heel fijn contact vooraf, tijdens en nadat de service beurt is uitgevoerd. Fijn bedrijf.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
29/2/2024
5
vriendelijke en goed behandeld
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
29/2/2024
5
Ontvangst goed, service goed, mooi gebouw, geweldige showroom, leuk personeel heel behulpzaam en duidelijk.
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
28/2/2024
5
Op tijd afspraak gemaakt, de avond er voor gebracht en om 14:30 klaar, werkzaamheden keurig vastgelegd en auto gewassen voor de deur gereden, dik tevreden.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
5
Prettig zaken gedaan
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
27/2/2024
5
Ben zeer goed geholpen deze keer ik kom misschien als klager over altijd maar dit is de eerste keer weer dat ik vrolijk en duidelijk en goed geholpen word door xxx echt een verandeming hoop dat het zo blijft werd netjes en duidelijk gecommuniceerd en werd gevraagd voor extra werk echt top nu
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
27/2/2024
1
Wat een genante vertoning. Voor de volledige mevrouwtje - experience moet je hier zijn. Wat een neerbuigende en onrespectvolle ontvangst. Geen goed woord voor over. Na klacht hebben andere collega's hun best gedaan om me met een goed gevoel te laten vertrekken. Maar ik kom niet meer terug. Aanfluiting.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
27/2/2024
1
Onbereikbaar. Geen enkele statusupdate gedurende de bijna 5 weken dat ik de auto kwijt was. Auto kampt al driekwart jaar met koelingsproblemen, maar worden vervolgens geweten aan de laatste reparatie die elders is uitgevoerd. Niet netjes. MB xxx kampt met onderbezetting en dat is duidelijk merkbaar.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
27/2/2024
3
De service wordt over het algemeen gewoon goed gedaan wat ook verwacht mag worden van een officiële Mercedes Benz dealer. Het gaat altijd mis het vervangende vervoer wat geregeld moet worden. We betalen extra bedrag aan de Leaseplan zodat er gegarandeerd passend vervangend vervoer klaar staat. In geval van Mercedes het modeltype xxx (brandstof/hybride/elektrisch), indien zij dat niet kunnen leveren dan mag er elders worden ingehuurd. xxx wilt dan vaak doen alsof het niet in het xxx staat en afdoen met type xxx of xxx. Tegenwoordig bel ik van tevoren of het juiste vervangende vervoer klaarstaat om niet telkens dezelfde discussie te voeren bij xxx betreft het vervangende vervoer. Over de werkzaamheden van de servicebeurten ben ik zeer tevreden. Dat wordt correct gedaan.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
27/2/2024
5
Ik wil graag benadrukken dat ik de service bij de dealer als uitstekend heb ervaren. Vanaf het moment dat ik binnenkwam, werd ik vriendelijk begroet en professioneel geholpen. De medewerker nam de tijd om alles goed en duidelijk uit te leggen. Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring en zou deze dealer zeker aan anderen aanbevelen.
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
26/2/2024
4
Ik word vriendelijk ontvangen. En de auto is weer prima in orde. Ik ben heel tevreden hoe de beurt is verlopen.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
26/2/2024
5
xxx was just great! He was kind, fast and with tons of patience. Was a pleasure!
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
26/2/2024
5
Prettig
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
24/2/2024
5
Vriendelijk en bekwaam personeel. Je voelt je als klant echt gewaardeerd. Goede communicatie.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
24/2/2024
5
Fijn om serieus genomen te zijn in wat we wilden. Er is uitgebreid tijd en aandacht aan ons besteed. De ontvangst is steeds hartelijk.
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
24/2/2024
5
medewerker is bijzonder aardig, meegaand en behupzaam.
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
22/2/2024
5
I liked everything of the experience. People were kind and I waited in a lounge where I could connect and have coffee
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
22/2/2024
5
prima, maar duurde lang voor ik de afspraak kon maken
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
20/2/2024
1
Ik vond het een onpersoonlijk en niet voor reden vatbaar bezoek
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
20/2/2024
5
Goed: snel, correct en vriendelijk.
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
20/2/2024
5
Helemaal geweldig
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
19/2/2024
5
Prettige service en goede informatie.
Mercedes-Benz Leiden
Sales
Personenwagens
19/2/2024
5
Empathische medewerker heeft mij op een goede en nette manier geholpen. Wat tot aankoop van de xxx heeft geleid.
Mercedes-Benz Leiden
Sales
Personenwagens
19/2/2024
3
Allereerst is het bijzonder dat jullie een wachttijd hebben van een aantal maanden. Gelukkig was er voor mij een gaatje, waardoor ik mijn auto eerder kon brengen. Bij binnenkomst word ik eerst door een medewerker ontvangen. Die stuurt me door naar een andere medewerking en die ging mij helpen. Mijn auto was niet in 1 dag klaar, maar dat was voor mij geen probleem.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
19/2/2024
5
Voortreffelijk.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
16/2/2024
5
Alles prima verzorgd. Prettige ervaring.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
16/2/2024
4
De uitleg van de auto was erg gezellig en duidelijk. Ook hebben we een proefrit mogen maken en dat gaf ons een beter beeld. Het ging om een auto uit stock echter heeft het bijna een maand geduurd voordat de auto uiteindelijk kon worden geleverd. dit was wel erg lang vonden wij. De auto is zakelijk gekocht en er waren problemen bij de administratie om dit rond te krijgen blijkbaar. vanwege de feestdagen heeft het langer geduurd werd er gezegd. Nu 4 sterren anders 5. Want we vonden dit toch wel allemaal een beetje slordig.
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
14/2/2024
2
Niet goed. Met uitzondering van één persoon waren de anderen niet erg vriendelijk en professioneel. Een kleine 'service A' zonder problemen duurde veel langer dan nodig was. Ik werd op het laatste moment voor sluitingstijd gebeld met de mededeling dat de auto niet klaar zou zijn en dat ik de volgende dag terug zou moeten komen, maar ze wisten niet zeker wanneer. Slechte service.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
14/2/2024
5
Prima, allemaal vriendelijk en duidelijk
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
14/2/2024
5
De wijze hoe ik ben geholpen is zeker goed ik heb 2 min puntjes de auto stonk van binnen naar benzine? En grootste frustratie was als xxx klant van de oprichting van MB xxx en na koop van wel xxx MB auto s dat als je iemand stuurt om je auto op te halen dat je eerst moet betalen!!!!
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
14/2/2024
5
zeer tevreden over alles.
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
12/2/2024
3
snel geholpen , niet helemaal goed gerepareerd
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
12/2/2024
5
top
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
12/2/2024
1
Altijd kost mij onderhoud rond de xxx euro en zijn de medewerkers van Mercedes Benz xxx niet klantvriendelijk maar hebben ze een arrogante/ je komt toch wel houding, de wachttijden zijn veel te lang en contact krijgen is bijna onmogelijk. Vooral de arrogante denigrerende houding valt me niet goed en ook de tarieven/prijs berekening is niet overzichtelijk genoeg zoals ik bij andere garages wel goed vind.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
12/2/2024
5
Goed e vakkundiig Keurig netjes en schoon
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
12/2/2024
5
Prettige medewerkers, deskundig en proactief. Vrolijk en persoonlijk.
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
12/2/2024
5
Fantastisch, een en al beleving!
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
9/2/2024
5
Vriendelijk correct. Afspraak nagekomen
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
5
Prims
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
4
Niet 5 ster want er was geen fiets te lenen.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
5
Top service. Alles netjes geregeld conform afspraak en goed gecommuniceerd
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
5
Erg goed, vriendelijk ontvangen door xxx en de heer van het xxx.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
8/2/2024
5
Prima service. Ging allemaal lekker snel. Geen gedoe.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
8/2/2024
1
Probleem niet opgelost na 5 keer
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
7/2/2024
5
Het werkplaats bezoek duurde langer dan gedacht door de wijze waarop de afspraak, namelijk 60 minuten, werd aangegeven. Deze onduidelijkheid werd snel uit de wereld geholpen na afstemming met de medewerker, die later op de dag belde dat de auto klaar stond. Het geheel werd verder conform afspraak afgerond.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
7/2/2024
4
Lease mij geregeld
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
6/2/2024
4
Prettig en professioneel
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
6/2/2024
5
Deze keer was het echt boven verwachting. Volledig volgens afspraak snelle service ruim binnen de afgesproken tijd.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
6/2/2024
5
Prettige aflevering van nieuwe auto
Mercedes-Benz Leiden
Sales
Personenwagens
6/2/2024
5
prima verlopen, gekeken, besloten, gekocht
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
5/2/2024
4
Verliep soepel, met goede informatie en tijdige aflevering.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
2/2/2024
4
Goed en prettig
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
1/2/2024
5
Met een lege/kapotte accu naar locatie xxx gereden. Zonder afspraak is de auto gerepareerd. Prima communicatie over aanpak en voortgang.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
1/2/2024
5
over het algemeen zeer positief. Toch irriteren mij de wachttijden bij het inleveren en afhalen van de auto. Det moet sneller kunnen
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
31/1/2024
4
Geen op of aanmerkingen op het gehele bezoek voor een service beurt.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
31/1/2024
5
Deskundig en tevens ook zeer persoonlijk
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
30/1/2024
3
Reparatie is heel goed uitgevoerd en problemen zin 100% verholpen! Echter, rekening was erg hoog door zeer veel arbeidsuren. Was hier graag eerder over geïnformeerd en het voelt alsof er te veel in rekening is gebracht. Daarnaast was de km stand incorrect op de factuur gezet en dus ook incorrect aan de xxx doorgegeven. Dat is door mij opgemerkt en uiteindelijk door medewerker gecorrigeerd. Vind dit wel slordig...
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
30/1/2024
5
zeer vriendelijk personeel en goede begeleiding
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
29/1/2024
4
was goed uitgevoerd. auto schoon en gevassen. netjes.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
29/1/2024
5
Ik ben heel goed ontvangen, alles werd duidelijk uitgelegd , ik zou zeggen ga zo verder.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
27/1/2024
5
We zijn zeer kundig, welwillend en vriendelijk geholpen, ook bij vragen via email.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Sales
Personenwagens
26/1/2024
4
Heel goed en warm ontvangs door de medewerker.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Sales
Personenwagens
26/1/2024
5
Very professional. Completely satisfied
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
26/1/2024
4
Zeer uitgebreide ontvangst. Dat moet wel wat kosten. Receptie, werkplaats en huur auto. Eigenlijk wil ik allen da sleutels omruilen en snel weer weg
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
25/1/2024
4
Netjes en snelle levering
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
25/1/2024
5
Prima
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
23/1/2024
1
Ik kreeg eerst een prijsopgaven van xxx euro (even afgerond). Vervolgens word ik gebeld dat het dubbel zo hoog wordt. Ik heb gevraagd naar de reden en toen werd er aangegeven dat er ook bougies vervangen moesten worden. Dit was al bekend, dus dit hadden ze gelijk al moeten communiceren. De auto is vervolgens 2 dagen bij de dealer gebleven in plaats van de afgesproken tijd van 1 dag. De leenauto die ik ruim van te voren had aangegeven, was opeens niet beschikbaar. Ook geen leenfiets. Na onderhoud is de motormanagement lamp gaan branden. Hierover heb ik twee keer gemaild, maar geen reactie ontvangen. Niet Mercedes waardig helaas. Ik ben zeer teleurgesteld.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
23/1/2024
5
Heel veel geduld, ze denken met je mee.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Sales
Personenwagens
23/1/2024
5
Zeer klant vriendelijk, meedenkend en deskundige reparatie
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
23/1/2024
5
Heel tevreden, ik kreeg een goede uitleg over de motorproblemen. De auto was maandag xxx opgehaald. Voor mij was vooral belangrijk dat ik donderdag xxx weer over de auto zou kunnen beschikken. Ik heb grote waardering voor het feit dat de afdeling reparatie erin geslaagd is het werk op xxx af te ronden, ondanks de grote drukte. Heel veel dank daarvoor!
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
23/1/2024
2
Over het algemeen prima, maar ik had een passendere leenauto verwacht op het moment dat ik mijn xxx voor onderhoud had afgegeven. Ik kreeg namelijk een xxx ervoor terug, een soortgelijke voertuig type was hierin wel passend geweest en maakt de gehele beleving wel weer naar. a. het kost mij tijd b. het kost mij geld Daarnaast kwam ik er ook achter dat de werkplaats vergeten is om de geldigheid van mijn APK te controleren waardoor ik opnieuw mijn voertuig een hele dag zal moeten afstaan. Ik ben zeker niet te spreken over de service, waar ik bij xxx veel beter gewend was en dat niet eens met een hoger segment voertuig. Dit zorgt wel voor twijfel of ik in dit merk verder wil investeren gezien de nare nasmaak die ik hierbij krijg.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
23/1/2024
5
Perfecte gang van zaken, lekkere koffie en aandacht.
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
23/1/2024
5
Prima service
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
23/1/2024
5
Top heel goed en super tevreden ben heel goed te woord gestaan door xxx en wat ik heel fijn vond hij nam de tijd voor je hele goede uit leg ook
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
22/1/2024
5
Goed. Goede informatie en support
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
22/1/2024
5
Zeer tevreden xxx heeft ons echt goed geholpen met het uitkiezen van een nieuwe auto, waar de rest van Mercedes ons niet wou helpen is het xxx toch gelukt
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
22/1/2024
5
Zeer prettig en deskundig geholpen
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
22/1/2024
5
Snel en adequaat met ruimschoots voldoende informatiewisseling.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
19/1/2024
5
Goed ingelicht hoe of wat. Altijd vriendelijke ontvangst
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
18/1/2024
2
Ver van tevoren een afspraak gemaakt. En op de dag zelf zijn ze niet aan alle problemen toe gekomen. Waardoor ik weer moet terugkomen. Ik rij al heel lang Mercedes, maar de laatste xxx jaar is het er niet beter op geworden. En dan koop je een auto van € xxx. Nee allemaal heel teleurstellend de service van Mercedes Benz. xxx in xxx ook al een slechte service moeten ervaren.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
18/1/2024
5
Keurig ontvangen, persoonlijke benadering. Tijdelijke auto beschikbaar en keurig verzorgd. Ook de aflevering en bijbehorende uitleg was top. Kortom: 5 sterren waardig.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
17/1/2024
5
Ben zeer tevreden over jullie service en prettige communicatie.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
17/1/2024
5
Ondanks de drukte toch goed geholpen met een kapotte auto
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
16/1/2024
5
Goede service en uitleg over de kwaliteit en mogelijkheden
Mercedes-Benz Naaldwijk
Sales
Personenwagens
16/1/2024
5
Goed!
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
16/1/2024
1
Slecht. ik heb ruim van te voren voor 10.15 uur een afspraak gemaakt met als voorwaarde dat men gelijk kon beginnen en ik kon wachten tot de auto klaar was. (tussen 1 en 2 uur tijd nodig) Dit was twee dagen voor de afspraak nog schriftelijk bevestigd, maar stond niet in de werkorder bij de receptie waardoor ik woorden kreeg met die persoon. Vervolgens heeft de auto nog minstens een half uur buiten gestaan voordat die naar binnen werd gebracht. Uiteindelijk kreeg ik de auto na 31/2 uur weer beschikbaar. Waarschijnlijk extra lang door lunchtijd?
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
16/1/2024
2
Iedereen is vriendelijk en doet zijn best maar ....
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
15/1/2024
4
Attente ontvangst Goede toelichting op werkzaamheden bij gereedheid
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
15/1/2024
5
professioneel, kundig, meedenkend
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
13/1/2024
4
Ben zeer tevreden hoe de service beurt is afgehandeld en door bekwamen en vriendelijke mensen ben behandeld. Op xxx. Bedankt daarvoor.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
13/1/2024
3
Goed
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
12/1/2024
4
De onderhoudsbeurt is uitgevoerd, echter alleen een persoon gesproken en niet degene die het onderhoud heeft uitgevoerd.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
12/1/2024
5
Uitstekende service.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
12/1/2024
5
Service beurt prima uitgevoerd en zoals gewoonlijk prima geholpen door erg vriendelijk personeel
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
12/1/2024
4
Fijne ontvangst. Enige minpuntje: doorgegeven dat er een ventieldopje ontbrak en het verzoek er één aan te brengen. Bleek niet te zijn gedaan.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
11/1/2024
5
mijn auto werd opgehaalds
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
11/1/2024
5
Meer dan prima !
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
11/1/2024
3
Tijdens orientatie prima geholpen, goede uitleg, lekker kopje koffie. Tussen bestelling en levering prima contact, omdat het een xxx auto was (xxx) diverse keren gevraagd of hij al op lokatie was, diverse datums gehoord, uiteindelijk toen ik zag dat hij xxx nog steeds niet bij de dealer was wederom gecontact. Levering verliep minder goed. xxx reeds xxx 12:00 afgesproken als aflevermoment. xxx wordt ik om 9:49 gebeld door de medewerker, of de aflevering de volgende dag kan plaats vinden omdat de auto niet gereed is. Ik heb aangegeven dit onacceptabel te vinden, ik heb vrij genomen en een nieuwe auto is voor mij echt een leuke dag. Hij geeft aan dat ze hem dan niet met volle accu kunnen afleveren, geen probleem heb ik gezegd, ik wilde de auto om 12:00. Vervolgens krijg ik het verzoek of de auto om 16:00 afgeleverd kan worden. Op dat moment heb ik zelfs xxx gebeld of ik de overeenkomst kon beëindigen. Uiteindelijk toch 12:00 afgesproken. Auto stond netjes gepoetst gereed ca 50% geladen. Een xxx die hij speciaal voor ons gekocht had (was gewoon std die dag) moest het goed maken. Auto is afgeleverd met een leuk schaal model van de xxx, verder geen enkele vorm van compensatie. Mijn dag was behoorlijk verpest....heb hem dit naderhand ook nog aangegeven dat ik dat teleurstellend vond. Ik verwacht van een Mercedes dealer meer service, zeker als er iets fout gaat. Ik had de klant een supercharge tegoed gegeven ter compensatie niet geheel opgeladen, en nog iets anders ter compensatie, kofferbak mat of weet ik veel wat. De xxxaflevering van mijn model xxx ging vlekkeloos zoals afgesproken, waar blinkt Mercedes nog in uit ?
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
10/1/2024
5
Buitengewoon prettig en professioneel geholpen door xxx.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Sales
Personenwagens
10/1/2024
5
Perfect
Mercedes-Benz Naaldwijk
Sales
Personenwagens
10/1/2024
5
Heel goed! Zeer tevreden!
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
10/1/2024
5
Als je eenmaal aan de beurt ben, Top! onderhoud/service heeft wel een erg lange wachttijd.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
10/1/2024
2
Afspraak gemaakt voor onderhoud op xxx die zowel telefonisch als per mail is bevestigd aanvullend met een offerte. Aangekomen in de ochtend kom ik bij de balie. Ik geef mijn gegevens door aan de werknemers die vervolgens zegt dat die de afspraak niet kan zien in het systeem. Ik mag toch gaan zitten om mijn sleutel te overhandigen aan een werknemer. Het valt mij tijdens het wachten op dat er 2 klanten die na mij binnenkwamen eerder worden geholpen. Hierop loop ik naar de balie om daar navraag over te doen. Als antwoord krijg ik, omdat ik geen afspraak heb moet ik wachten totdat de mensen met een afspraak zijn afgewerkt voordat ik geholpen wordt. Niet zo netjes naar mijn mening als ik zowel telefonisch als per mail een bevestiging van de afspraak heb. Na enige tijd wachten komt er een werknemer mijn kant op om mijn sleutel in ontvangst te nemen. Volgende dag bij het ophalen van mijn auto stond er een pion voor mij auto. Die moest ik zelf weghalen voordat ik kon wegrijden. Ook wel afwijkend om mee te maken. xxx jl wil ik tanken waarbij ik erachter kom dat mijn tankdop niet is aangedraaid en los rond bungelde in het reservoir. Dit vond ik frappant aangezien ik altijd de tankdop dicht draai na het tanken. Hierop besluit ik een rondje om de auto te maken waarbij ik opmerk dat ik maar liefst 2 ventieldoppen mis. De overige 2 waren er opgezet maar niet aangedraaid. Hierdoor ben ik waarschijnlijk tijdens het rijden 2 andere ventieldoppen verloren. Vervolgens als ik de motorkap open constateer ik dat de dop van de motorolie niet goed is aangedraaid en de cover er ook maar voor de helft opzit. Dit geeft mij geen veilig gevoel als ik met de auto wil rijden omdat dit de gedachten opwekt dat er maar half aan de auto is gewerkt. Al met al een zeer matige ervaring bij dealer.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
9/1/2024
3
Slecht vooraf opgave gedaan over klacht over achterklep kon niet worden opgelost
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
9/1/2024
4
prima
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
9/1/2024
5
Uitermate klantvriendelijk en oplossing gericht.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
9/1/2024
4
Goed
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
8/1/2024
5
Uitstekende service en denken goed mee.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
8/1/2024
1
Echt slecht, eerst uur wachten bij de xxx in de ochtend bij aanmelden en vervolgens wordt mijn auto 1 minuut voor 17 uur gereed gemeld. Volgende dag rij ik weg en na paar meter alweer melding dat het niet in orde is.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
8/1/2024
5
Professionele medewerkers en verstand van zaken
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
7/1/2024
5
Door de werkplaats word ik persoonlijk benaderd en zeer goed geïnformeerd.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
5/1/2024
1
Ik had een afspraak voor onderhoud en om winterbanden te plaatsen. Er werd uitgeweken naa de vestiging xxx wegens drukte maar dat WAS voor mij geen probleem. Halverwege de dag werd ik gebeld dat de winterbanden waren 'vergeten . Na de auto opgehaald te hebben heb ik een nieuwe afspraak gemaakt voor de winterbanden en een defecte buitenspiegel (klapte niet 100% uit ) Paar dagen later kreeg ik een rekening van EURxxx voor het vervangend vervoer. Mercedes Benz Financial Services gebeld om te vragen hoe het zat met vervangend vervoer en mijn lease contract. De medewerker zei bij onderhoud langer dan 3 uur. Ik vroeg waar ik dat op het contract kon vinden en hij zei dat ik terug gebeld zou worden. Dat is niet gebeurd maar in plaats daarvan kreeg ik een betalings herinnering. En ja, dit mag op juillie website maar iets zegt me dat dit niet zal gebeuren. Maar niet getreurd hoor.... Komt goed.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
5/1/2024
5
De auto is prima, het is alleen jammer dat ons contactpersoon van de bedrijfswagens de auto niet mocht verkopen. Door hem rijden we meecedes
Mercedes-Benz Naaldwijk
Sales
Personenwagens
5/1/2024
4
Prettige ervaring. De werkzaamheden aan de auto werden correct en op tijd uitgevoerd.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
5/1/2024
5
Super service, vriendelijk en zeer behulpzame Mercedes medewerkers. En als kers op de taart had ik als vervangend vervoer een waanzinninge xxx........... Ik moet een nieuwe auto gaan uitzoeken, dus graag tot ziens binnenkort in de showroom.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
4/1/2024
5
Makkelijk en snel vriendelijk personeel. We hadden een leen auto hier was wel in gerookt maar zag er verder netjes uit. Er zat nog een onderdeel bij onze auto los na de keuring. Maar we konden gelijk weer terecht om deze te herstellen.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
4/1/2024
1
Slecht. Ik moest een week wachten om de accu te vervangen. Volgens mij kan je op veel plaatsen een accu laten vervangen maar ik wilde een Mercedes accu, heb er nog spijt van.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
4/1/2024
5
Goede communicatie, goed ontvangen en geen verrassingen achteraf.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
3/1/2024
2
Mijn ervaring met het werkplaatsbezoek is niet goed. Het personeel is over het algemeen erg arrogant.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
3/1/2024
5
Alles volgens afspraak en mooi schoon terug gekregen.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
3/1/2024
5
Alles volgens afspraak geregeld
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
3/1/2024
5
goed uitstekkend
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
3/1/2024
4
Prettig, als altijd
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
3/1/2024
2
Niet betrokken of überhaupt geïnteresseerd.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
3/1/2024
5
Perfecte persoonlijke benadering en service.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
3/1/2024
3
Bij het uitvoeren van het service B7 onderhoud zouden de koolstof en pollen/interieur filters zijn vervangen. Dit was ook bevestigd bij het ophalen van mijn auto. Echter is gebleken bij een check dat de oude interieur filter niet is vervangen. Geen idee of dat ook zo is met de koolstof filter want deze is door de feestdagen nog niet gecontroleerd. In 2021 waren de bougies vervangen en bij een check bleek, voordat ik wegreed van de vestiging, dat de oude gewoon achter waren gelaten op de deksel van de motor.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
3/1/2024
4
prima geregeld. was garantie
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
2/1/2024
5
Goede service
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
2/1/2024
5
zeer bekwame verkoop
Mercedes-Benz Naaldwijk
Sales
Personenwagens
2/1/2024
5
Een kleine beurt snel en desgevraagd voor 11.00 uur uitgevoerd.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
2/1/2024
4
Prima.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
2/1/2024
2
Afhandeling netjes maar niet alles opgelost
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
2/1/2024
4
Goed, enkel jammer dat de auto om 9:15 is afgegeven conform de afspraak. Echter werd ik dezelfde dag al gebeld dat de auto die dag niet meer klaar was. Er was een afspraak en betrof een kleine beurt.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
25/12/2023
4
Vlotte en correcte afhandeling van de onderhoudsbeurt.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
21/12/2023
5
Goed en ervaren
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
20/12/2023
5
Weer zeer professioneel, hulpvaardig, keuring en beleefd geholpen.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
19/12/2023
5
Prettig contact en alles is keurig volgens afspraak verlopen 10/10.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
19/12/2023
5
Fijne gesprekken en prettig hoe de afwikkeling is gegaan.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Sales
Personenwagens
19/12/2023
5
fijn bedrijf met een aardige goeie medewerker
Mercedes-Benz Naaldwijk
Sales
Personenwagens
19/12/2023
5
Meestal kom ik in xxx voor service, maar deze keer in xxx. De ontvangst was prettig en vriendelijk in een moderne en luxe omgeving. Desks zoals in xxx waren niet te zien. Een keurige bekwame medewerker kwam mij vertellen over de wielenwissel die zo kort mogelijk zou duren. Daarna kwam hij vertellen dat de remblokken aan het einde waren en het veel langer zou duren. Het. Was lunchtijd, in xxx is er dan een koffieapparaat met broodjes, maar dat was hier niet, wel een kopje koffie met twee koekjes en de mogelijkheid een lunchbon te krijgen voor een gelegenheid verderop maar dat vond ik te lastig. Dereparatie duurde aanzienlijk korter dan geschat gelukkig. De xxx benadering past duidelijk niet in het xxx concept, verder was alles uitstekend.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
18/12/2023
5
goed geholpen en goede aftersales
Mercedes-Benz Naaldwijk
Sales
Personenwagens
18/12/2023
5
Goed. Alleen telefonisch niet zo goed bereikbaar toen ik wilde melden dat ik door file vertraagd was.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
16/12/2023
5
Thank you xxx and his colleque xxx in xxx. Both guys are very positive and helpful.
Mercedes-Benz Leiden
Sales
Personenwagens
15/12/2023
5
Prettig, weinig bijzonderheden. Goed ontvangen, snelle afhandeling.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
13/12/2023
1
Laat ik voorop stellen dat ik speciaal vanuit xxx naar xxx kom zodat ik niet bij een xxx garage langs hoef te gaan. Helaas is dit garagebezoek ook weer met een bittere nasmaak, de auto gebracht voor onderhoud en gelijk aangegeven dat er een ster in de ruit zit. S`middags gebeld dat de auto klaar stond om op te halen, aangekomen bij de garage stond de auto niet op slot op een terrein waar iedereen zomaar op kan lopen. Naar binnen gelopen om dit aan te kaarten en direct excuses gekregen, direct met de beste man naar de leenauto gelopen om die in te nemen. Aangekomen bij mijn auto was de xxx alweer terug naar binnen, tot mijn verbazing was de plastic stoelhoes en mattenbeschermer niet verwijderd na het reinigen van de auto. Al met al een onvoldoende voor deze garage.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
13/12/2023
5
Prettig en klantgericht
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
13/12/2023
5
Goede snelle service. Vriendelijk personeel
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
12/12/2023
4
Werd goed en snel geholpen, tussendoor nog gebeld over de kosten.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
12/12/2023
5
Goed. Klantvriendelijk
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
12/12/2023
5
Uitstekend. Goede terugkoppeling over het verloop van de servicebeurt en de benodigde activiteiten.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
11/12/2023
5
xxx heeft echt zijn best gedaan!
Mercedes-Benz Naaldwijk
Sales
Personenwagens
11/12/2023
4
Ik kwam voor een nieuwe accu. Dat bleek meer dan xxx euro te kosten. Idioot. De hele inbouwactie duurde nog geen dertig minuten. Ook de xxx medewerker gaf duidelijk en krachtig aan: zo dat is de duurste accu die iiit in een xxx is gezet. Geen uitleg waarom
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
11/12/2023
5
optimaal
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
11/12/2023
5
Helemaal prima, alles is netjes volgens afspraak uitgevoerd.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
9/12/2023
5
Plezierig en deskundig bereidt om mee te denken in oplossingen.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
9/12/2023
5
Prima voor en nazorg
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
8/12/2023
5
Gewoon goed contact bij afspreek voelt heel persoonlijk Ik vindt het een Top zaak
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
8/12/2023
3
Overall nette service.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
7/12/2023
1
De auto heeft de Service B beurt gekregen. Bij het ophalen bleek dat er een melding in het dashboard was over een achteruitrijlicht. Vanwege sluitingstijd van de filiaal ben ik toen naar huis gereden. Het lijkt mij niet de bedoeling dat er gebreken zijn na een afgeronde beurt waarover geen advies is gegeven. Over de remmen ben ik bijvoorbeeld wel netjes ingelicht. Kan ik de auto weer langsbrengen om het probleem met de verlichting te verhelpen?
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
7/12/2023
5
Prima volgens verwachting. Op tijd gebeld voor een afspraak ivm drukte. Gebeld dat de auto klaar is. Auto mooi schoon afgeleverd. Geen overbodige kosten gemaakt.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
7/12/2023
5
uitstekend
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
6/12/2023
1
De xxx ging voor 2 kritische fabrieks update heen en kwam kapot terug. De adaptieve groot,licht assistent functioneert na dit garage bezoekniet meer. Net nu het donker is... De garage kon dit ook niet op afstand fixen dus wachten op een volgende beurt ( half xxx 2024...). En dan zwijg ik over de screenupdate waarin nu om duistere software redenen diverse niet gevraagde informatie tegeltjes onder in staan (bv over mobiele telefonie) die de omvang van het belangrijste tegeltje (de media player voor muziek) verkleint en onbruikbaar maakt. Test mercedes wel eens zelf in de praktijk de updates die ze door voeren?
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
6/12/2023
5
goed en snel geholpen en keurig vervangend vervoer meegekregen via MB xxx
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
6/12/2023
5
Alles volgens afspraak en auto blinkend schoon na wasbeurt :)
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
6/12/2023
5
Zeer goed. De hele ervaring met aankoop en aflevering auto was de beste ervaring tot nog toe op dit vlak.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
6/12/2023
5
Prima ontvangst en buitengewoon te spreken over de nieuwe manier van ontvangen
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
5/12/2023
3
ja en nee
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
5/12/2023
4
Normaal zoals het moet zijn
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
5/12/2023
1
Service was good, but two weeks prior to that I had visited the showroom with a request for car evaluation with possibility of getting a new car. I was promised to get an offer the next day, which I have not received to date. Absolutely unhappy with this situation.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
5/12/2023
5
Heel aardig en vriendelijk medewerkers .
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
5/12/2023
3
Regrettably the employee's welcome was quite unfriendly. However the call from the service department was very efficient and informative.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
5/12/2023
4
Prima. Auto keurig en gewassen teruggekregen.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
4/12/2023
5
xxx is the best ONE
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
3/12/2023
4
Goed en klantvriendelijk Enige probleem is dat na drie dagen diverse problemen zijn aan mijn auto en dan is de klantvriendelijkheid weg. (Bij elke service afdeling van Mercedes overigens, want ze hebben geen tijd op korte termijn)
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
3/12/2023
5
Spiegel kapot door xxx. Binnen een dag afspraak gemaakt voor reparatie. Flexible opgetreden om een belangrijk afspraak voor mij mogelijk te maken.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
1/12/2023
1
Voorruit reinigen voor xxx euro binnenruit voor xxx euro?
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
1/12/2023
5
Er wordt meegedacht, geanticipeerd en de auto wordt netjes afgeleverd. Vriendelijke medewerkers van de xxx en xxx. Mensen kennen de klant goed en maken een praatje.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
1/12/2023
5
Ik ben zeer tevreden .vriendelijk personeel netjes geholpen .en echt vakmensen????????.kom er al jaren nooit geen klachten.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
1/12/2023
5
Uitstekend
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
30/11/2023
5
Afspraak gemaakt op verzoek vanwege drukte , goed geholpen auto weer netjes en schoon terug, gebeld over de kosten top
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
29/11/2023
4
werkplaatsbezoek is prima. Ik had echter ook een taxatierapport vooraf per mail aangevraagd (ging geloof ik via xxx)en dat ook nog eens vermeld aan de xxx, die dat keurig gelijk weer doorgaf aan de afd. xxx. was echter niet op de hoogte. Heb hier drie keer over moeten bellen naderhand. Communicatie via xxx loopt derhalve niet goed
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
29/11/2023
4
Took my car in for service - no problems at all apart from a problem with a low loader which meant I had to wait 30 minutes to be able to get my car. No one's fault - just one of those things! Very satisfied.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
28/11/2023
5
Het was allemaal weer top geregeld qua service, bedankt!
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
28/11/2023
3
Op de terugweg van de onderhoudsbeurt begon het vreemd te ruiken in de auto en rook steeg op uit de motorruimte die bedekt was met hete olie; het deksel van de olietank ontbrak. Mijn jarenlange vertrouwen in de zorgvuldigheid van de werkplaats MB xxx was weggevaagd. Ik hoop dat er geen vuil in de olietank is gekomen en dat er geen schade is ontstaan die nog niet zichtbaar is. Nadat de auto met een takelwagen naar xxx was getransporteerd werd hij schoongemaakt en reed hij weer perfect; het factuurbedrag is teruggestort. Ik zal mijn auto in de toekomst weer laten onderhouden door MB xxx.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
28/11/2023
5
Ik ben goed te woord gestaan
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
28/11/2023
3
service loopt terug. geen filmpje meer van werkplaatst bezoek auto wordt niet meer gewassen
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
28/11/2023
5
Zeer positief. Intake was helder, duidelijk en gestructureerd. Uitvoering reparatie gaf hetzelfde beeld en werd conform planning uitgevoerd.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
28/11/2023
5
Prachtig geholpen doorde medewerker bij aankoop en bij aflevering.
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
27/11/2023
4
In bijna alle opzichten positief. Het is alleen moeilijk een telefonische afspraak te maken.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
27/11/2023
2
Onpersoonlijk ik ben gelijk mijn kenteken
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
24/11/2023
5
Goedemiddag, mijn ervaring is weer ouderwets erg goed. Vanaf het moment dat de afspraak is gemaakt tot het moment dat de auto gereed is gemeld. Er is altijd goede communicatie van uit de werkplaats, de xxx etc. Bij deze dank aan alle medewerkers die mijn auto de service beurt etc hebben gegeven.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
24/11/2023
2
onduidelijke info vooraf en slechte onderbouwing additionele en zeer kostbare activiteite
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
24/11/2023
4
Tevreden
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
23/11/2023
3
Dit heeft te maken dat ik terug moet komen voor verdere uitvoering van de beurt. En hoewel ik aangegeven had dat er ook een APK keuring nodig was, was dat bericht ook niet meegenomen en moest dit herhaald worden. E.e.a. had te maken met de drukte in de werkplaats. Daarvoor heb ik begrip. Maar had verwacht dat mijn geplande beurt in een dag klaar had kunnen zijn.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
23/11/2023
5
Goede service van XXX en collegae! Dankje
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
23/11/2023
5
Perfect en adequaat geholpen. Prima ervaring bij het aankoopproces en daarna bij de aflevering!
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
21/11/2023
5
Ben daar zeer goed geholpen door xxx. Ze hebben er alles aan gedaan om een vervelende situatie voor mij op te lossen, wat zevook gelukt is.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
21/11/2023
4
Goed. Alleen zijn ze vergeten ruitenvloeistof bij te vullen. Sensor gaf aan leeg
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
21/11/2023
2
Ik heb maanden moeten wachten voor uitvoering van mijn servicebeurt, inmiddels waren de prijzen ook nog eens gestegen.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
20/11/2023
5
uitstekend
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
18/11/2023
5
uitstekend. prima geregeld, duidelijkheid en goed verzorgd
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
17/11/2023
4
Ben reeds lang klant. Prima ervaring wederom en goede ontvangst, zou graag wel iets eerder willen weten wanneer de auto klaar is
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
17/11/2023
4
Gewoon goed
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
17/11/2023
5
kreeg een telefoontje van uw werkplaats medewerker ivm remblokslijtage informatie prima ingelicht
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
17/11/2023
4
Het eindresultaat is prima!!! Maar als je xxx een afspraak wil maken om de accu te vervangen conclusie van de ANWB is het vreemd dat je dan xxx pas welkom bent. De auto om 9:00 uur gebracht en om 17:00 uur pas klaar. Moet je voor zoiets simpels de hele dag je auto missen? Kan zo'n klusje niet op de dag van de melding worden uitgevoerd. Als er een brug vrij komt,even tussendoor de klacht bekijken en eventueel de accu vervangen. Dat zou heel wat efficiënter over komen. Nu rijdt de cliënt 3 maanden met een onbetrouwbare auto.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
15/11/2023
5
Een prettige en ontspannen sfeer
Mercedes-Benz Naaldwijk
Sales
Personenwagens
15/11/2023
5
Mijn ervaring is prima. Ik kom hier al jaren en voor mij is dat belangrijk. Het maakt de ervaring persoonlijk en dus ben ik geen nummer maar kent men mij als persoon.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Sales
Personenwagens
15/11/2023
5
Zeer vriendelijke medewerkers, die ook zoveel als mogelijk meedenken.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
14/11/2023
5
Netjes geholpen door de medewerkers.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
14/11/2023
3
Niet bijzonder
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
14/11/2023
5
Goed geholpen
Mercedes-Benz Naaldwijk
Sales
Personenwagens
14/11/2023
5
uitstekend
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
14/11/2023
5
Altijd volgens afspraak en correct. En krijg ook nog een blinkend schone auto terug????
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
14/11/2023
4
Goed
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
14/11/2023
5
Gastvrije ontvangst, ontspannen sfeer, aandacht voor de klant. Je voelt je welkom!
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
13/11/2023
4
Onderhoud netjes conform afspraak uitgevoerd. Alleen wel vergeten te wassen (werd juist nog wel netjes gevraagd 's- ochtends of het mocht)
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
13/11/2023
5
Goed
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
13/11/2023
5
Prettig en behulpzaam
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
13/11/2023
5
klantvriendelijk, goede service, duidelijke afspraken !
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
9/11/2023
5
Altijd voortreffelijk geholpen door Mercedes-Benz xxx. Goede service en altijd vriendelijk en behulpzaam personeel.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
8/11/2023
3
Goed maar wel prijzig
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
8/11/2023
4
Servicebeurt is keurig uitgevoerd. Auto uitgezogen en gewassen - allemaal top. Enig minpunt was dat niet voldaan werd aan de tijdsafspraak. Auto om 09:30 gebracht met de afspraak dat de auto rond 14:00 klaar zou zijn. Uiteindelijk werd dit 16:00 uur. Vervelend, zeker voor mij als je wat verder weg woont dan xxx.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
8/11/2023
5
Prima en vriendelijke service.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
8/11/2023
5
Friendly, efficient and professional.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
7/11/2023
5
Zeer tevreden
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
7/11/2023
5
Duidelijke communicatie. Ik werd gebeld vanuit de werkplaats om de staat van de banden door te nemen. Erg fijn en transparant.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
7/11/2023
3
Jammer dat vervangend vervoerskosten zo hoog zijn. xxx euro voor een dag is buitenproportioneel.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
6/11/2023
5
Probleem goed opgelost in samenwerking met de dealer waar de auto gekocht is.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
6/11/2023
4
Onderhoud prima, flexibel met terugbrengen Vervangend Vervoer maar was wel vrij duur gezien kleine afstand.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
6/11/2023
5
Goede snelle service
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
6/11/2023
5
De servicebeurt B is snel uitgevoerd. Ik had een leenfiets mee gekregen en dezelfde dag kon ik de auto weer ophalen.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
6/11/2023
5
Goede beleving
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
5/11/2023
4
Ik was erg goed geholpen voor wat ik besteld had. Dank u wel ervoor. Il wilde de volgende afspraak inplannen en dat kon niet. Ik moest naar het centraal plan bureau gaan. Dat viel mij tegen. Anders was het een 5 geworden.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
3/11/2023
5
Correct en klantvriendelijk geholpen. Men doet wat men beloofd Top dat jullie iedere keer weer de auto buiten en binnen wassen. Geeft een goed en vertrouwd gevoel.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
3/11/2023
2
Niet tevreden!
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
3/11/2023
5
Het gehele aankoopproces van de nieuwe MB xxx-klasse ging zeer voorspoedig doordat xxx zeer nauwkeurig en klantvriendelijk te werk is gegaan. Altijd vond xxx een opening in potentiële bottleneck-situaties. Zeer tevreden over het hele proces.
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
2/11/2023
3
Voor de tweede keer geweest, geen supervriendelijk behandeling
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
2/11/2023
4
Het zou veel prettiger zijn als de kofferbak ook opgeruimd wordt.Julllie zijn vergeten het tasje met veilig vest ,olie , etc terug op zijn plaast te bewaren.wel goed gerepareerd en ben snel geholpen.dankjewel
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
1/11/2023
5
Plezierige ontvangst. Snelle communicatie. Geen overbodige tussenpersonen.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
1/11/2023
5
Zeer positieve ervaring. Van moment tot aanmelden tot aan het ophalen van de auto. Top service
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
1/11/2023
4
Het is voor ons de eerste keer dat we een Mercedes hebben gekocht en mijn vrouw en ik zijn onder de indruk van xxx die ons in dit aankoop traject heeft bijgestaan en uiteindelijk resulteerde in de aankoop van de xxx. Wat ons speciaal aantrok was dat elke e-mail vraag prompt wordt beantwoord. De overdracht van de nieuwe auto had misschien wat feestelijker gekund maar was toch een aangename belevenis.
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
1/11/2023
5
Prima, ben goed geholpen en alles is naar wens verlopen.
Mercedes-Benz Den Haag
Sales
Personenwagens
31/10/2023
5
goed geregeld en keurig uitgevoerd. niets op aan te merken.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
31/10/2023
5
zeer netjes en goed geholpen.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Personenwagens
31/10/2023
4
Tevreden.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
31/10/2023
5
Uitstekend, vakkundig en alle service. Ik rijd al xxx jaar Mercedes en kom al tientallen jaren bij deze garage. Met alle auto's die ik er kocht en onderhoud alleen maar goede ervaringen.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
31/10/2023
5
Prima, volgens afspraak is de auto bij binnenkomst direct aangepakt waardoor de wachttijd niet onnodig langer duurde.
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Personenwagens
31/10/2023
3
Ontvangst prima. Auto was klaar, 20 minuten zitten wachten, maar eens gaan informeren. Was een misverstand waarom ze mij vergeten waren!! Dit gebeurde vorige keer ook al!
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
31/10/2023
3
Het ontvangst is geweldig. Maar wat jullie vergeten. Om Mercedes te rijden moet ik werken en als ik dan m'n auto kom brengen voor een servicebeurt heb ik geen tijd om lang te wachten en hoef ik ook geen koffie want ik moet naar m'n werk. En wat ik niet begrijp apk en servicebeurt beurt. (Laat dat service maar weg) en me dan bellen dat de koplampen niet goed staan of ze die mochten stellen. Ja natuurlijk zei ik ander komt m'n auto niet door de apk. En daar €xxx,- voor rekenen. xxx euro. Terweil de apk en beurt al €xxx,- kost.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
31/10/2023
5
Ik weet dat alleen 5 sterren gelden en er dus geen ruimte is voor een rationele beoordeling
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
31/10/2023
3
Altijd een genot om langs de dealer te komen. Goed ontvangen, helder gecommuniceerd (per telefoon voor het bezoek en ter plaatse bij afgifte van de auto) dat ik een vervolgafspraak had staan. Uiteindelijk was het geen 16:00 klaar en heb ik toch mijn vervolgafspraak moeten verplaatsen. Auto retour ontvangen en dat is goed uitgevoerd.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens
31/10/2023
5
Uitstekende service, tevreden over snelheid en het advies over de banden welke aan vervanging toe waren.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Personenwagens