De 5-Star Rater is een klanttevredenheidsmeting van Mercedes-Benz. Hiermee stellen we onze klanten en prospects in de gelegenheid om ons te laten weten wat zij van onze dienstverlening vinden. Dat kan voor een serviceverlening zijn of bijvoorbeeld voor een verkoopgesprek van een voertuig. Na ons contact sturen we u een uitnodiging om de beoordeling op onze site achter te laten en die te waarderen met 1 tot 5 sterren. Natuurlijk streven wij na om u de maximale tevredenheid te halen en nemen we alle opmerkingen ter harte om die nog verder te verbeteren. (download hier de volledige 5-star disclaimer)
9/4/2024
4
Het bezoek is goed verlopen. Netjes ontvangen, er is koffie aangeboden en na een half uurtje was de AdBlue bijgevuld en kon ik weer op weg.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2024
5
snel, vriendelijk en professioneel geholpen
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2024
2
Beetje ongelukkig door omstandigheden
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2024
2
Geen factuur of lijst van werkzaamheden meegekregen . Onderdeel voor apple carplay zal besteld worden en ik zou gebeld worden voor een afspraak , tot nu toe moet ik nog gebeld worden . Lang leven het service contract
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2024
3
Bij aankomst was er niemand bij de klantenservice. Na 15 minuten kwam er iemand en stonden er al 4 mensen te wachten. Ik had als vervangend vervoer een de goedkoopste variant gevraagd, dat was een xxx maar die was er niet meer dus kreeg ik een xxx en moest die ook betalen. Toen de auto klaar was werd me verteld dat de werkplaats de beurtmelding in de auto niet uit kon zetten, dat lukte niet of zo. Of ik daar een keer voor terug wilde komen.. Nu geef de auto steeds aan dat ik een beurt moet, maar om nu weer naar de garage te rijden kost mij teveel tijd.. En dan weer vervangend vervoer of er op wachten? Niemand wist hoe lang dat ging duren. Zorg er gewoon voor dat de auto echt klaar is als hij bijna 7 uur in de garage staat! Kortom was ik niet tevreden. Gr. Xxx
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2024
4
balie erg vrindelijk en service gericht.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Bedrijfswagens
8/4/2024
5
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Bedrijfswagens
8/4/2024
5
Professionele service - snel - betaalbaar. Ik mag geen gegevens in voeren over 'een bepaald persoon' - dat zou ik anders beslist wel doen. Die persoon is altijd vriendelijk, voortvarend en behulpzaam.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Bedrijfswagens
8/4/2024
5
prima, tijdig geinformeerd over de status van de reparatie en de kosten. Fijn dat ik weer snel de veilig de weg op kon!
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Bedrijfswagens
26/3/2024
5
Heel professioneel aangepakt, àlles duidelijk doorgegeven en de eind resultaat was super.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Bedrijfswagens
26/3/2024
4
Prima. Netjes geïnformeerd dat het een dag langer duurde
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Bedrijfswagens
14/3/2024
5
Top geregeld kan weer remme
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Bedrijfswagens
12/3/2024
5
Altijd professioneel/ goede kennis/ beleefd en begripvol
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Bedrijfswagens
5/3/2024
5
tevreden over service en al die afspraken die wij hebben gemaakt erg blij mee top!
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Bedrijfswagens
25/2/2024
1
zeer slecht schade ( KAPOT ) screen scherm na het bezoek onderhoud aan de werkplaats word aan het lijntje gehouden op reactie al 2 weken en dan kunnen ze er niks aan doen. schande zeer slechte ervaring.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Bedrijfswagens
30/1/2024
5
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Bedrijfswagens
30/1/2024
3
Bij aankomst moest ik 20 minuten wachten omdat er niemand aanwezig was bij de receptie. Samen met 4 andere klanten vroegen wij ons af hoe dit mogelijk was. Toen mijn auto aan het einde van de dag klaar was werd me verteld dat men de waarschuwing dat de auto een beurt nodig had niet konden wissen.. Nu zegt mijn auto steeds dat hij een beurt moet hebben. Of ik dan een keer terug kon komen om dat te maken.. Vind ik een slechte service. Het is best veel werk voor mij om naar de garage te rijden, dan te wachten? Of duurt het langer? Dat wist men niet. Hoe kwam ik dan weer thuis? En hoe kwam ik dan weer naar de garage? Wist men niet, dat zien we dan wel weer?! Ik werk 75 uur per week als zelfstandige en daar wil ik mijn kostbare tijd niet aan spenderen. Zorg gewoon dat mijn auto na een volle dag in de garage helemaal klaar is !! xxx
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Bedrijfswagens
28/1/2024
5
Top geholpen ! en zeer tevreden hoe het er op korte termijn kon worden verholpen ...
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Bedrijfswagens
24/1/2024
5
Zeer goed Altijd vriendelijke medewerkers en behulpzaam
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Bedrijfswagens
16/1/2024
5
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Bedrijfswagens
11/1/2024
1
Ik ben diep teleurgesteld, in het korte periode moest ik terug voor het zelfde probleem. Eerste keer was ik rond xxx euro kwijt en voor de tweede keer rond xxx, en de reparatie duurde heel lang.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Bedrijfswagens
12/12/2023
5
Top service zo als altijd en vriendelijke collega's daar bij het magazijn daar werk een jonge heer en een dame ben der naam ff kwijt super lief persoon en klant vriendelijk
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Bedrijfswagens
11/12/2023
5
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Bedrijfswagens
22/11/2023
5
Aardig/vriendelijk ontvangst. Auto werd zelfs voorgereden, top !
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Bedrijfswagens
21/11/2023
5
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Bedrijfswagens
15/11/2023
5
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Bedrijfswagens
7/11/2023
1
Zeer slecht ik zal er nooit meer komen zal een andere Mercedes dealer opzoeken zeer slechte service de problemen die ik ze gemeld hebt is er er helemaal niet naar gekeken het gepiep in me remmen zo irritant waar ze niet eens naar gekeken hebben in ieder geval kom ik er nooit meer en zal het een ander ook niet aanraden.
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Bedrijfswagens
6/11/2023
5
Snelle en efficiënte service plus advies, alles volgens plan uitgevoerd
Mercedes-Benz Leiden
Customer Service
Bedrijfswagens
3/11/2023
1
Zeer ontevreden en enorm teleurgesteld voor een simpele onderhoudsbeurt ben ik DRIE keer langs de werkplaats geweest. Als eerst voor een technische storing en onderhoudsbeurt waarbij de olie niet eens is ververst, voor de tweede keer om toch de olie te verversen wat bleek dat ze maar liefst 3 liter olie te veel hebben gegoten waarna ik voor de derde keer langs moest gaan zodat ze dat weer konden regelen. Ik heb één ster gegeven al is dat wel te veel voor zo'n amateuristisch werk.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Bedrijfswagens
2/11/2023
5
Prettig; goede service en aardige mensen.
Mercedes-Benz Naaldwijk
Customer Service
Bedrijfswagens
1/11/2023
5
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Bedrijfswagens
31/10/2023
5
Mercedes-Benz Den Haag
Customer Service
Bedrijfswagens